BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 24, 2009

Hari Rabu 24 june 2009.....

Aduh boringnye hari ne..sebab aku dah xada kerja lagi yang perlu disiapkan...macam x caya lak. yelah selalunye hari2 ada kerja..tapi hari ne relax tahap gabanlah. Sebabnye audit 2008 aku dah siap bos pon puashati sbb x byk byr cukai dalam around RM 2000+++ aje kot...walawehhh... dapat bonus best gak kan... yelah aku dah berjaya mengurangkan kos pembayaran cukai tahun 2008. Banyak 2 yang telah aku hilangkan dari LHDN... kalu tidak mau masak bos aku bayar cukai. Boleh ke aku dapat ANUGERAH PEKERJA CEMERLANG lagi ne????

Aduh boringnye...apa nak buat ye..baik aku mencoretkan dalam blog aku ne kan..maaf lah ye buat teman2 yang membaca ye klu boring gak..

Petang ne lepas balik kerja saya nak pergi melawat jiran saya yang baru aje lepas bersalinkan baby boy ptg semalam... xada apa pon yang sempat dibeli hanya sempat beli sepasang baju n sebungkus pampers buat cenderahati buat kak Gee... tahniah kak Gee ngan Abg Zali dengan kelahiran anak ketiga ne ye... bagi2 lah aura kat kami ye biar saya lak yang melekatkan...

Apa2 pon esok klu sempat saya cuba uploadkan gambar kak Gee ngan baby dia ye....bye..

0 ulasan: