BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 14, 2009

Open house umah kak Lyn....



Ahad bersamaan 11 Oktober 2009 @ 22 syawal... pagi2 lagi aku dah terima msg dr kak lyn....d ajak dtg umah d mkn2....aku ckp insyaallah sbb hari 2 aku byk jemputan klu sempat aku mailah ye....

Aku bgn pagi d hari ahad sbb mak n ayah aku ada kat umah so aku kenalah buat breakfast....hehehe...klu mereka x ada maybe tgh baru aku bgn kot.... sbb penat mlm td blm hbs lagi...yelah smlm aku ngan hubby n mak aku kami g kuala pilah...nak tau kami buat apa????? adalah rahsia....

Breakfast hari ne simple aje Roti arab + Sardin + Kopi O..... == sedap hingga menjilat jari....

Tgh kami memulakan sesi ke rumah abg sedara kat area Tmn Bukit MEwah seksyen 8 lps 2 mak n abah aku trs blk seremban....

Aku ngan hubby blk umah mandi2 n bersiap sbb nak keluar berjalan raya lagi...

kami menghala ke KL lak ye....destinasi pertama aku kerumah Kak Lyn dkt Kuarters PDRM Kelana Jaya....sesat2 gaklah kami sbb silap direction....

wak2 aku sampai IELA & hubby , SHIMA & hubby & Licha yg lain2 adalah sedara mare k-lyn...so xleh nak borak2 panjang2 sbb dah maghrib....

Iela pulang awal sbb ada mslh wanita...heehehe...so yg tgl aku ngan shima + tuan umah kak lyn.... son ne ajelah gambor yg ada ye...lain kali kita jumpa lg ye...






Dapat gak berjumpa, walaupon selalo berchating ne lah pertama kali bertentang mata.....hehehee


CT, K.Lyn & Shima...nice memory.....

0 ulasan: