BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 1, 2009

Bunga - bunga Cinta...


Bunga - bunga matahari...mekar cantik dihati...waduh2 mcm cerita hindustan lak kan..sebenarnye aku ne blm ada cete nak cete...tp kesianlak yelah dah brp hari aku x ada mencoretkan apa2 pon dlm blog aku ne kan...

so sebetulnye hari ne blh dikatakan aku agak bz gak kat opis, tp x pe ne dah nak blk so aku ambik masa 5-10 jap nak mencatatkan apa yang best or x best hari ne ye...

hari ne mcm biasalah aku bgn 6.30pg...biasalah org pompuan mcm2 nak d buat d sebelah pagikan...samalah ngan aku ne nak mencuci nak mengemas, dll...mcm biasa dah pkl 8.++ br lah nak gerak g kerja nasib baik opis dekat ngan umah, klu tidak mmg hari2lah punch card aku ne merah kan....hahahaha....hari ne aku berkebaya purple gelap thai silk....ayu lah gak kan....

tengahari ne aku xmkn kat umah sbb pagi td malas nak msk...so aku mkn kat gerai belakang opis aku aje ne....aku mkn MEE REBUS best gak kan....yummy.....

masuk kerja awallah pulak hari ne, nasib x baik my big boss suruh buat surat rayuan kat kastam, sbb dia org dah blog may boss nye passport...haha...boss xleh g oversea....

oklah ne dah 530ptg aku dah nak blk ne, 2 dia my hubby dah datang jemput...i jadi mem hari ne...hubby hantar n jemput..walawala.....bak permaisuri gitu kan...

oklah nanti aku sampaikan lagi apa yang terjadi ye....bahagia n ceria selaloooo....

0 ulasan: