BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 24, 2009

Jumaat yang indah...

ne lah baju yg aku gunakan hari ne...orenkan...tp sory ye xleh nak ambik penuh sbb xada org lak kat opis ......layan ajelah..


Jumaat kembali lagi..


pg ne aku x bgn subuh sbb cik P saya dah mai semalam...


hahaha...so aku leh tido lbh sikit...


tp mata ne dah biasa bgn pagikan...


mmg payah nak lelap...


sudahnye aku bgnlah...





nak tau apa aku buat...


apa lagi kemas umah...cuci pinggan mangkok..


lap2 apa yg patut...


and last sekali aku gosok bajulah nak pakai hari ne g kerja..


hari ne aku ber baju kurung pahang warna oren berbunga kecil dari material kain kapas cina


mmg nipis n jarang tp sedap pakai...





hari ne kerja mcm biasa enak ajelah....


ptg ne aku nak blk seremban...


sbb adikku bg tau dkt ngan umah mak aku ada expo peladang...


so ada mcm2 brg...


so aku ne nak lak g beli apa yg patut...





tp adik ku ckp tudung ekin mmg banyak..


ne semua buat aku bertambah geramkan...


ok nanti aku up date lagi ye...


selamat berhujung mgg...bye..

0 ulasan: