BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 17, 2009

Jumaat yang cerah...

Hari ne hari jumaat 17/07/2009 bersamaan 24rejab...alhamdulillah hari ne barulah saya berjumpa dengan sang matahari. yelah bayangkan dlm 1mgg ne mana ada matahari langsung saya cuci baju mkn hari br kering....

hari ne mcm biasa bgn pagi, siap g kerja ...bfast hari ne saya mkn roti cokolat kismis...mmg sedap d mkn begitu saja...walaupon harganye mahal RM4/beg...tetapi berbaloi sbb saya x yah mkn benda lain sbb d mmg mengenyangkan...hari ne saya dapat NASI KERABU LAUK AYAM GRG....mmg best tp saya dah kenyang mkn roti cokolat td...nampaknye simpan utk mkn tgh lah ye...

kerja mcm biasa banyak terutama nye disebelah pagi...mcm pg ne kerja nye mmg bertinbun dah lah opis xada org pening kepala saya ne..bertambah masalah bila ada surat dari MIP menyatakan bos saya kena kena membuat maklum bls dlm tempon terdekat...mslh2...byk lak songgehkan...saya cete sikit ye...adalah hamba allah ne tanah nye kat melaka...sblm ne projek kami nak guna rezab tanah d nak buat jalan..tup2 d x bg d kata klu nak kena beli keseluruhan tanahnye...dahlah nak jual harga mentedarahnye mahal sapa nak beli...so kami abaikan....so kami mintak ngan kerajaan melaka kami guna tanah rezab kerajaan utk membuat jln sementara....ingatnye diam lah lps 2 . rupa2 nye hamba allah ne xpuas hati d buat bantahan serta aduan dkt MIP..sbb mcm kami ne salah guna kuasa....( apa yg ingin saya nyatakan disini ialah betapa busuknyelah hati org kita ne kan...yelah antara org melayu2 pon ada dengkinye kan) ne my boss lah kena g mengadap n menjawabkan....

hahaha...mlm ne i nak g dating with my hubby nak g tgk wayang sekali...dah lama x g tgk wayang ne...sbb manjang nak g ada ajelah mslh nye...mlm ne kami dah boking tiket dkt TGV mines dlm pkl 945mlm...doa ku semoga dptlah kami g tgk kan.....

selain 2 esok tgh hari kena blk ke rumah mertua di sg blh sbb merta nak buat kenduri cukur jambul anak buah baruku...NURSARA ALISYA... nanti mgg depan saya update ye...saya mskkan sekali gmbr2 nye ye...

ok selamat bercuti buat semua....bye...

0 ulasan: